Header
ΑΡΧΙΚΗ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ SITEMAP Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Ελληνικά English
Αναζήτηση

 

Κατηγορίες
Πληροφορίες
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ
ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ-ΧΡΕΩΣΕΙΣ
ΧΡΕΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ...
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Ασφαλείς Συναλλαγές
Όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται κατευθείαν στον proxy server της τράπεζας σε ασφαλές περιβάλλον
Newsletter
Αν θέλετε να σας αποστείλουμε ενημερωτικό E-mail, παρακαλώ στείλετε μας το E-mail σας





 

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Alpha  e-Commerce" της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.


 

 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ
 

 ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

Σύμφωνα με τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, σε περίπτωση αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του καταναλωτή, το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση (πλήρες και δίχως φθορές), στη συσκευασία στην οποία παραλήφθηκε και μαζί με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο) και υποχρεούται να πληρώσει τα έξοδα επιστροφής.

Σε κάθε σύμβαση από απόσταση, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε -χωρίς να χρειάζεστε λόγο- εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από τη παραλαβή του προϊόντος, εκτός άν έχει συμφωνηθεί μεταξύ μας μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος κατά τη μεταφορά του, το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να αντικαταστήσει το αντικείμενο χωρίς να επιβαρυνθείτε περεταίρω έξοδα. και να εξυπηρετηθείτε με τον καλύτερο τρόπο. Καλό θα ήταν να στέλνατε ηλεκτρονική φωτογραφία μέσω e-mail με τη κατάσταση του προϊόντος που παραλάβατε για να γίνουν και οι απαραίτητες ενέργειες με την εταιρεία μεταφορών.

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος έχοντας φύγει έτσι από τις αποθήκες του καταστήματος (μή λειτουργία ρολογιού, μή λειτουργία ηλεκτρικής συσκευής κλπ.), το κατάστημα πάλι έχει την υποχρέωση να σας αντικαταστήσει το ελαττωματικό αντικείμενο δίχως να επιβαρυνθείτε άλλα έξοδα. Σ'αυτή τη περίπτωση, θα πρέπει να μας στείλετε πίσω το ελαττωματικό αντικείμενο με έξοδα του καταστήματος.

Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε τα προϊόντα, θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε στο 2111824461 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 έως 14:00) αναφέροντας την ημερομηνία (παραστατικό αγοράς) και την αιτιολογία της επιστροφής.  Θα πρέπει επίσης να μας ανακοινώστε την επιθυμία επιστροφής εντός τριών (3) εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.

 ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ 

Παρακαλούμε στείλτε τη συμπληρωμένη φόρμα στο info@diaviou.gr.

 

 

 

Πίσω
Εύρος Τιμών
Από:Μέχρι:
Είσοδος
E-Mail διεύθυνση:
Συνθηματικό:
Καινούριος Χρήστης
Ξεχάσατε τον κωδικό σας
  Καλάθι αγορών Περισσότερα
Άδειο καλάθι

 

  Νέα προϊόντα Περισσότερα

 

pinterest